Märket Nuclears Historia

Noot Flavours

OM OSS
NooT Flavours Historia

Nuclear
- Alltid våga misslyckas.


Det här är historien om NooT Flavours och dennes skapare. 
– Alexander Svärd, en ambitiös och kreativ latmask från Sverige med många överdrivna idéer.
- "Jag stiger fan aldrig upp i tid men då slutar jag sällan arbeta förens jag däckar." Alexander, en vanlig dag.

Under året 2016 blev Alex trött på samma gamla smak från alla möjliga e-vätskor. Allt han prövade kom förklätt i många olika namn och märken, men en jordgubbs-milkshake är alltid en jordgubbs-milkshake. Nyfikenheten tog över, mycket studerande av aromer gjordes och en dröm föddes. Skapa något så pass unikt att man inte kan hänvisa till andra smaker, istället ska andra smaker hänvisa till den. Folk ska säga: "åh vad gott, den smakar nästan som NooT Flavours X”.

Mycket tvivel från andra människor följer en dröm som involverar en mättad marknad, där globala miljardärföretag har etablerat sig. ”Lycka till, lagerkostnader och krediter. Löneslav för resten av livet...”. Det gäller att inte ge upp, alla företag startar på botten, trial & error är vad som har fungerat sedan tidernas begynnelse.

Efter 1 år av utvecklande, en lång och utdragen bergochdalbana fylld med problem och lösningar blev första smaken -Radioactive- färdigställd. ”Med en sån här smak gör det inget om den inte säljer, jag kan använda den dagligen utan att bli less och aldrig oroa mig för att lagret tar slut hela livet ut” - men lagret tog slut, halva första batchen på 8 Liter blev såld på 17 dagar.

Detta är bara början och ingen vet hur det kan sluta. Följ oss gärna medan vi växer och var en del av vår historia.

  • Tack påförhand // NooT Flavours.

“ANPASSA DIG TILL SITUATIONEN, VÅGA EVOLVERA!”

 - WE DARE YOU!
Klicka nedan för att få se en mind map över företags Historia.

Affärsidé

Utveckla, tillverka och marknadsföra aromer för diverse njutning & livsmedel.

Vision

Skapa ett företag som drivs av att utveckla nya unika produkter istället för billigare alternativ.

Värdegrund

Att enbart sälja sånt som vi själva vill och kommer använda dagligen.

Hört från kund

"Vi öppnade den på nyår och sen var den slut innan tolv slaget" /Magnus Dahlen @MangeVape

"Den luktade så gott att jag inte kunde sälja den, var tvungen att ta den själv"
/Calle från Direkten AB Sundsvall